Jak jsem hledal sám sebe

22.01.2014 04:50

Křest mi hodně pomohl. Hledal jsem cestu k Bohu. Byl jsem pokřtěn 22. 4. 2000. To jsou mé duchovní narozeniny. Bylo to v kostele svatého Václava na zahražanech v Mostě. Z počátku jsem nechápal oč jde, ale milost Boží mne vedla k pravidelné účasti na mši svaté. Dnes již vím jak je to krásné být křesťanem. Něčemu věřit není zlé. Zvláště pokud jde o Boží věc. Mam to do kostelíka 4,5 Km. Tam a zpět to je tedy 9 Km každý den. Mše svatá je duchovní povolání na základě učení Ježíše Krista. Dá se říci, že jsme vedeni Duchem svatým. Když se to sečte kolem a kolem říkám že je to působení Ježíše Krista. Celá mše jistě ve svém vývoji udělala změny. Zvláště v dobách kdy jsme rozmlouvaly s Bohem Otcem. Co mám na naboženství nejraději? Farní zahradu. Protože mne vzdělává. Ano, modlím se za farní zahradu. Je to kousek ráje.