Marie nezoufej

30.12.2013 08:09

Toulky přírodou mne zavedly k Panně Marii. Panna Marie jako dobrá matka Krista Ježíše jež tvoří strop víry, lásky a naděje je plná Hospodinovy milosti. Rád čtu Boží slovo BIBLE. V poslední době mne zaujala myšlenka o modlitbě jako nástroje k boji proti jakémukoliv neduhu. Je to obava před Božími tresty. Víme že ďábel se bojí kříže, také jsem zjistil že první věcí která člověka napadne je jestly je na faře práce. Ano, já říkám práce je jak na kostele. Jako křestní slib jsem si vzal starostlivost o Boží dům (Havraňský kostel). Tento kostelík je zasvěcen svatému Vavřinci. Rád navštěvuji toto místo a zde se modlím za pracující lid. Také mne zaujala myšlenka na bázi vylepšení těla. Nejen že je možné se dobře oblékat, ale i měnit své tělo. Tento proces je pochopitelně vysilující, avšak má to své výhody. Bojuj čestně. To znamená že máš si vybírat nepřátele se kterými můžeš vést čestný boj. Protože tam kde lišky dávají dobrou noc je boj minimální. Ať tak nebo tak. Kdo chce tam - pomozme mu tam.